Terugbetalingsbeleid

 

Verwerking van terugbetalingen

Wanneer u een e-mail stuurt naar onze klantenservice om een retourzending te starten, wordt uw verzoek zo snel mogelijk verwerkt. Houd er rekening mee dat door de hoge vraag onmiddellijke reacties niet altijd mogelijk zijn.

 

Klanttevredenheid

Wij streven ernaar ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met hun aankopen. Als u problemen ondervindt met het product, neem dan onmiddellijk contact met ons op via info@toystar.nl of bel +31 6 10669365 voor assistentie.

 

Terugbetalingsgeschiktheid

U heeft het recht om uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst te annuleren. Indien u annuleert, heeft u nog eens 30 dagen om het product te retourneren. Om in aanmerking te komen voor een volledige terugbetaling, moet het product in originele staat en verpakking worden geretourneerd. Neem contact met ons op via info@toystar.nl om het retourproces te starten.

 

Terugbetalingsproces

 

  1. Inspectie: Zodra we uw geretourneerde product ontvangen, zullen we het inspecteren om te verzekeren dat het voldoet aan de retourvoorwaarden.
  2. Uitgifte van terugbetaling: Na inspectie verwerken we uw terugbetaling naar de oorspronkelijke betaalmethode binnen 14 dagen.
  3. Kosten van retourzending: Klanten zijn verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending, die ongeveer 8,95 EUR per pakket bedragen.

 

Niet-retourneerbare artikelen

Restituties kunnen niet worden uitgegeven voor:

- Verzegelde producten die zijn geopend

- Op maat gemaakte producten volgens de specificaties van de consument

- Persoonlijke artikelen die vanwege hun aard niet kunnen worden geretourneerd

 

Beschadigde of onjuiste producten

Als u een beschadigd of onjuist product ontvangt, neem dan binnen 30 dagen contact met ons op via info@toystar.nl met een foto van het defect. Wij zullen het product vervangen of een volledige terugbetaling verstrekken. Voor terugkerende defecten vergoeden wij het aankoopbedrag.

 

Veelgestelde vragen

- Terugbetalingstijd: Terugbetalingen worden verwerkt binnen 14 dagen nadat we het geretourneerde product hebben ontvangen en geïnspecteerd.

- Kosten van retourzending: Klanten dragen de kosten van de retourzending.

- Contact voor retourzending: Ja, neem contact met ons op voordat u een product retourneert om het juiste retouradres te verkrijgen.

 

Contactgegevens:

U kunt ons bereiken via e-mail op info@toystar.nl of via onze contactpagina. Ons team werkt maandag tot vrijdag van 09:00 tot 19:00 uur & zaterdag: 10:00 tot 17:00  zondag & feestdagen gesloten (GMT+1)

 

Bedrijfsinformatie

Handelsnaam: BE Launched B.V.

KVK-Nummer: 85648078

E-mailadres: info@toystar.nl

Telefoonnummer: +31 6 10669365
Fysiek adres: Beverdam 16, 5111DN, Baarle-Nassau, Noord Brabant, Nederland

Nog vragen? Bekijk onze Veelgestelde Vragen
Of neem contact op via onze Contactpagina

Wie Zijn wij?

Wij zijn Toystar.nl, onderdeel van BE Launched B.V.

Ons team is al een geruime tijd werkzaam op het gebied van de verkoop van gadgets en andere consumentenproducten via het internet.

Als je op zoek bent naar iets nieuws, ben je bij Toystar aan het juiste adres. We streven er ijverig naar om onze klanten nieuwe innovatieve producten aan te bieden in een brede waaier van categorieën.

Onze inkopers zijn dagelijks opzoek naar de beste leveranciers en beste deals voor jullie.

Wij verkopen alleen topproducten die wij zelf hebben gecontroleerd op kwaliteit en waar wij 100% achterstaan.

Bij iedere bestelling doen we er alles aan om deze zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen, zodat de aankoop zo snel mogelijk bij jou terecht komt.

Vandaar dat wij een compleet team voor jullie klaar hebben zitten om jullie zo snel mogelijk te kunnen helpen.

Heb je verder nog vragen over Toystar of onze service?
Bekijk dan onze FAQ pagina of neem contact met ons op.