Retour- en Terugbetalingsbeleid

Samenvatting

Hoe lang is de retourperiode?

U kunt een product binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling retourneren.

 

Hoe lang duurt het om mijn geld terug te krijgen?

Een volledige terugbetaling wordt gedaan naar de oorspronkelijke betaalmethode nadat we de geretourneerde producten hebben ontvangen, geïnspecteerd en bevestigd. Klanten moeten contact met ons opnemen na het retourneren van het pakket en trackinggegevens verstrekken zodat we de terugbetaling kunnen verwerken. Let op: de meeste financiële instellingen hebben gemiddeld 3-5 werkdagen nodig om de terugbetaling te verwerken.


Hebben jullie ook herbevoorradingskosten?

Nee, bij Toystar betaald u geen kosten voor het herbevoorraden van de producten.

Moet ik betalen voor de retourzending?

Ja, alle klanten dragen zelf de kosten van de retourzending. We raden aan om retourzendingen te verzenden met Track & Trace, aangezien we geen aansprakelijkheid kunnen aanvaarden voor verloren retourzendingen. De geschatte kosten voor de retourzending zijn 8,95 EUR.

 

Kan ik mijn product retourneren zonder contact met u op te nemen?

 

Nee, u moet contact met ons opnemen voordat u een retourzending verstuurt, aangezien het retouradres kan afwijken van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk vandaan kwam.

 

Hoe kan ik contact met u opnemen?

 

U kunt contact met ons opnemen via e-mail op: info@toystar.nl of via onze contactpagina. Het Toystar.nl team werkt van maandag tot vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur en in het weekend van 10:00 tot 16:00 uur (GMT+10). We streven ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren en helpen u graag!

 

Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?

 

Stuur om de snelste oplossing te vinden een foto van het beschadigde deel van het artikel op een vlakke ondergrond waar het label en de beschadiging duidelijk zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en toekomstige fouten te voorkomen. Als u een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op.

 

Product ruilen?

Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt contact met ons opnemen via info@toystar.nl. U draagt echter zelf de kosten van het retourneren van het product.

 

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven!

Als u per ongeluk het verkeerde afleveradres heeft opgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen proberen de bestelling voor u te wijzigen: info@toystar.nl.

 

Uitgebreid:

 

Verwerking van retourzendingen

Vanaf de eerste e-mail die u naar de klantenservice stuurt met betrekking tot uw retourzending, wordt deze verwerkt. Vanwege de hoge vraag is een onmiddellijke reactie niet altijd mogelijk. Het is niet nodig om meerdere e-mails te sturen: de verwerking zal zo snel mogelijk worden uitgevoerd.

 

Klanttevredenheid

Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met de ontvangen bestelling, neem dan contact met ons op. Toystar.nl streeft ernaar ervoor te zorgen dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij onze leveranciers kopen. Als u problemen heeft met de verzending of het product, neem dan contact met ons op en ons team zal u onmiddellijk helpen.

 

Recht op annuleren en retourneren

U heeft het recht om uw bestelling zonder opgave van redenen te annuleren tot 30 dagen na ontvangst. Na annulering heeft u nog eens 30 dagen om uw product te retourneren. U krijgt het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten teruggestort. U bent echter verantwoordelijk voor de kosten van het retourneren van het artikel. Deze kosten ongeveer 8,95 EUR per pakket. U kunt de exacte prijzen vinden op de website van uw vervoerder. Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht, neem dan contact met ons op via info@toystar.nl. We zullen u het orderbedrag binnen maximaal 14 dagen na registratie van uw retour terugbetalen, mits het product al in goede staat is geretourneerd.

 

Staat van geretourneerde producten

Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te testen, kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product zorgvuldig en zorg ervoor dat het goed is verpakt bij het retourneren.

 

Niet-retourneerbare artikelen

Voor verzegelde producten geldt dat als de verzegeling is verbroken, deze producten niet kunnen worden geretourneerd. Dit omvat:

- Producten die volgens specificaties van de consument zijn vervaardigd (maatwerk)

- Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn

- Producten die vanwege hun aard niet kunnen worden geretourneerd

 

Beschadigde producten bij aankomst

Als uw product tijdens het transport beschadigd is, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Stuur een foto van het beschadigde deel van het artikel op een vlakke ondergrond waar het label en de beschadiging duidelijk zichtbaar zijn. We zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en toekomstige fouten te voorkomen. Als er een defect is, leveren we een nieuw pakket of vergoeden we u de eerste keer. Als het de tweede keer defect aankomt, krijgt u het volledige aankoopbedrag terug.

 

Productiefouten of defecten na gebruik

Als er sprake is van een productiefout, moet het een defect zijn, wat betekent dat het onderdeel kapot is en niet aan de standaard van de fabrikant voldoet. Slijtage-onderdelen zijn uitgesloten van productiefouten of defecten. Slijtage-onderdelen omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

- Batterijen

- Remblokken en -schijven, remschoenen, remtrommels

- Beweegbare onderdelen in de ruimste zin van het woord

 

Als u vragen heeft over productiefouten of defecten na gebruik, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Levering van onjuiste producten

We doen ons best om alle bestellingen correct te verwerken. Als we het verkeerde product leveren, zullen we het probleem oplossen en u de juiste bestelling gratis toesturen. Als u vragen heeft over de levering van onjuiste producten, neem dan contact op met de klantenservice.

 

Contactgegevens:

U kunt ons bereiken via e-mail op info@toystar.nl of via onze contactpagina. Ons team werkt maandag tot vrijdag van 09:00 tot 19:00 uur & zaterdag: 10:00 tot 17:00  zondag & feestdagen gesloten (GMT+1)

 

Bedrijfsinformatie

Handelsnaam: BE Launched B.V.

KVK-Nummer: 85648078

E-mailadres: info@toystar.nl

Telefoonnummer: +31 6 10669365
Fysiek adres: Beverdam 16, 5111DN, Baarle-Nassau, Noord Brabant, Nederland

Nog vragen? Bekijk onze Veelgestelde Vragen
Of neem contact op via onze Contactpagina




Wie Zijn wij?

Wij zijn Toystar.nl, onderdeel van BE Launched B.V.

Ons team is al een geruime tijd werkzaam op het gebied van de verkoop van gadgets en andere consumentenproducten via het internet.

Als je op zoek bent naar iets nieuws, ben je bij Toystar aan het juiste adres. We streven er ijverig naar om onze klanten nieuwe innovatieve producten aan te bieden in een brede waaier van categorieën.

Onze inkopers zijn dagelijks opzoek naar de beste leveranciers en beste deals voor jullie.

Wij verkopen alleen topproducten die wij zelf hebben gecontroleerd op kwaliteit en waar wij 100% achterstaan.

Bij iedere bestelling doen we er alles aan om deze zo vlekkeloos mogelijk te laten verlopen, zodat de aankoop zo snel mogelijk bij jou terecht komt.

Vandaar dat wij een compleet team voor jullie klaar hebben zitten om jullie zo snel mogelijk te kunnen helpen.

Heb je verder nog vragen over Toystar of onze service?
Bekijk dan onze FAQ pagina of neem contact met ons op.